Bagnet

За позовом прокуратури припинено право користування земельною ділянкою не за цільовим призначенням

Постановою Східного апеляційного господарського суду залишено без змін рішення Господарського суду П ...

Вероятный организатор убийства воина-добровольца Окуевой вышел на свободу

С резонансным уголовным делом происходит нечто странное. Апелляционный суд изменил меру пресечения с ...
У Кременчуці розпочали ремонтувати міст через річку Дніпро

У Кременчуці розпочали ремонтувати міст через річку Дніпро

29 липня виробничий підрозділ «Кременчуцька дистанція колії» регіональної філії «Південна залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» спільно з відокремленим підрозділом «Харківський мостобудівний поїзд регіональної філії “Південна залізниця” розпочали ремонт аварійних деформаційних стиків на проїжджій частині мостового переходу через р. Дніпро. Цього року залізничники планують відремонтувати деформаційні стики № 27 та № 11.

Про це повідомили на сайті Кременчуцької міської ради.

У зв’язку з ремонтними роботами перекрито частину однієї смуги мостового переходу біля стику № 27. Заступник начальника Кременчуцької дистанції колії з штучних споруд Олександр Малик зазначає, що ремонт цієї ділянки планують завершити за тиждень, ще 7 днів буде потрібно, щоб відремонтувати другу частину цього з’єднання. Після цього розпочнуть ремонт стику № 11.

Наразі залізничники проводять демонтаж верхнього шару асфальтобетону, арматури, яка вийшла з ладу, та старої бетонної основи з’єднання, щоб мати можливість підсилити та відремонтувати залізобетонні конструктивні елементи стику. Роботи ведуться згідно затвердженого плану.

Варто зазначити, що громадський транспорт працює у звичному режимі, але у його графіках руху можливі затримки, пов’язані із ремонтними роботами на мосту та можливістю проїзду лише по одній смузі. Рух транспорту регулюється патрульною поліцією та світлофорами.

Кременчужан просять із розумінням поставитися до тимчасових незручностей, пов’язаних із ремонтними роботами, адже вони, перш за все, виконуються з метою безпеки, щоб зупинити руйнування найбільш проблемних конструкцій мосту.