Bagnet

Тепер і комунальники: розширили список професій, для яких вакцинація є обов’язковою

Тих, хто не вакцинується досічня, відсторонять від роботи без збереження заробітної плати Мініст ...

Вероятный организатор убийства воина-добровольца Окуевой вышел на свободу

С резонансным уголовным делом происходит нечто странное. Апелляционный суд изменил меру пресечения с ...
РОБОТИ З БУДІВНИЦТВА НОВОГО МОСТУ ЧЕРЕЗ ДНІПРО ПОЧАЛИСЯ НА ПРАВОМУ БЕРЕЗІ КРЕМЕНЧУКА

РОБОТИ З БУДІВНИЦТВА НОВОГО МОСТУ ЧЕРЕЗ ДНІПРО ПОЧАЛИСЯ НА ПРАВОМУ БЕРЕЗІ КРЕМЕНЧУКА

Про це у соціальній мережі ФБ повідомив народний депутат України Юрій Шаповалов.

На місці працює техніка компанії Догуш, триває підготовка до облаштування буронабивних паль, що  триматимуть конструкцію мосту.

На будівництві буде задіяно від 700 до 1200 робітників. Новий міст дозволить розвантажити Крюківський міст і забезпечить надійне сполучення між правобережною і лівобережною частинами Кременчука.

Нагадаємо, за інформацією Укравтодору  загальна довжина ансамблю мосту  – понад 3 км, довжина мостового переходу з підходами – 1 700 м. Згідно з ТЕО, схема вантового мосту 180+360+180, що відповідатиме вимогам судноплавства.

Переправа матиме 4 смуги руху, по дві у кожному напрямку.  На правому березі Дніпра підходи до мосту сполучатимуться з дорогою Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя. На лівому — з вуличною мережею Кременчука. У цих точках передбачено будівництво різнорівневих транспортних розв’язок. При будівництві 95% матеріалів будуть українського виробництва.